Börja blogga.

{ 2008-10-2916:08:29 } Dagbok | 1 kommentarer


Hejsan alla där ute!

Jag har varit såndär som bara läser andras bloggar, men nu tänkte jag att det är dags för mig att också börja skriva för dem som är intresserade!

Lite om mig då..
Jag heter Emelie och är 21 år. Jag bor i Hammarbyhöjden tillsammans med min pojkvän Timothy (21) och vår gemensamma dotter Julia (9 månader).
För tillfället är jag mammaledig och innan dess så jobbade jag på Hemtex. Träna är ett stort intresse, just nu så gymmar jag bara men innan vi fick Julia så höll jag på med cheerleading. Cheerleading är fortfarande ett stort intresse och jag hänger så ofta jag kan på underbara Power Cheer & Dance Eagles träningar (mitt fd. lag, ni är bäst tjejer, www.powercheer.se).
 
Vad kommer jag att blogga om då? Hmm.. Ja, allting skulle jag nog tro, det som som händer och sker i livet.. Hoppas att ni kommer att tycka om det



Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag kommer att ÄLSKA det! =)

2008-10-29 @ 22:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December