Eriksdalsbadet.

{ 2009-08-0721:20:59 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag kom Fanny hit vid lite över nio, vi skulle till Eriksdalsbadet med henne och Michis och Leon.
Vi mötte upp Michis och Leon vid Ringen klockan tio. Gick in och handlade lite lunch, det blev pastasallad till barnen och sen baguette med philadelphia, tomat och mortadella. Riktigt mumsigt var det. Julia och Leon tyckte det var jätteskönt att bada och springa runt i gräset i princip nakna. Vi åt glass och hade det riktigt mysigt.
Vi halv fyra så började vi röra oss hemåt, när vi kom hem så var älskade Timothy redan hemma. Han har nu, by the way, köpt trall till våra ballkonger så snart kommer dem vara hur fina som helst att gå på. Just nu ser dem inte så fina ut.
Det börjades med mat, pasta med köttfärssås. Det var en riktigt hit och vi satt uta och åt. Precis, vi kan sitta ute fast vi bor i lägenhet. Utanför oss så finns det som utebord där man kan sitta och äta.
Barnen såg ut som hej kom och hjälp mig när vi kom in så det blev till att låta dem bada. Det behövdes i och för sig i alla fall eftersom dem badat i klor och det är ju inte så bra att ha på kroppen.
Vid åtta så skjutsade Fanny hem Michis och Leon och då gick Julia och la sig. Nu sitter jag här med ett glas cocacola och ska kolla på någon film tror jag. Är helt slut efter en dag på beachen bara och imorgon så är det jobb så jag tror inte det blir allt för sent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December