Familjedag.

{ 2009-08-0409:44:54 } Julia i ord | 0 kommentarer


Igår så blev det inget bloggande för min del, var helt upptagen med annat.
Fanny kom hit klockan strax innan tio, vi satte Julia i vagnen och drog oss mot Skansen. Fanny har inte varit på Skansen med Julia så hon ville åka dit. Inte mig emot, Julia får en underbar dag med djurtittande och karusellåkande. Julia fick korv med mos utanför Skansen till lunch. Det var meningen att hon skulle somna och att vi skulle gå runt lite, men icke. Pappa bjöde på inträde och sen blev det så att vi åt lunch när Julia inte ville sova. Vi gick sen till LillSkansen, där tyckte Julia det var jättekul och tittade på alla djur med moster Fanny. Julia åkte massa karuseller och bilar med Fanny (jag blir ju så åksjuk så jag kan typ inte åka något). Vi åkte i alla fall den "fina" karusellen tillsammans. 
Efter det så försökte vi åter igen få Julia att somna, under tiden så hann vi lämna morfar vid Grönan där hojjen var parkerad och åka färjan över till Slussen. När vi gick av båten så somnade prinsessan. Jag och Fanny gick över nästan hela söder när hon sov och blev sedan hämtade av Timothy vid Gullmarsplan lite efter tre. 
Vi åkte hem till oss och hämtade badkläder och sen åkte vi ut till Dyvik och babade. Det var riktigt skönt i vattnet faktiskt, hela 19+ grader var det. 
Fanny åkte hem vid sex och då kom Timothys släktingar hem från golfbanan. Vi sju så blev det god mat och vid åtta så åkte vi hem. Julia somnade när vi kom hem, trodde hon skulle somna i bilen men inte då. 

Idag så ska vi iväg på picknick i Vasaparken, pics kommer sen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December