Fredag kväll.

{ 2009-08-2116:15:08 } Dagbok | 0 kommentarer


Maten står på spisen, eller potatisen i alla fall. Jag ska göra dillstuvad potatis så då måste man koka potatisen innan och det tar ju sin lilla tid.
Känns som om den här dagen har tagit evigheter. Fick lite saker från henne, massa kort och så, tänkte att jag skulle sätta in dem i ett fint fotoalbum sen, kanske i nästa vecka när Julia är på dagis. Jag orkar inte skriva så mycket om det här, det är meningen att vi ska åka till Örebro imorgon och vara där till söndag men jag vet verkligen inte om jag orkar. Jag bara känner mig så ledesen och vill vara hemma hos Timothy och Julia. Känner mig så kluven...

Julia var jätteduktig på dagis idag igen, dem ringde inte en enda gång. När jag och Fanny kom och hämtade henne så var hon på strålande humör. Min lilla solstråle, snacka om att hon gör min dag.
Nu är vi hemma och ska bara ta det lugnt. Har tänkt att jag ska lägga mig i badet med en anisktmask ikväll när Julia har somnat. Sen kolla på någon bra film och äta popcorn. Gå och lägga mig i tid och hoppas på att jag kan sova inatt.
Nu måste jag ta av potatisen från spisen, sätta på ugnen.












Dagisbarn med glass i håret från mellis







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December