Hann med i princip allt.

{ 2009-08-2721:16:30 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har jag jobbat på riktigt bra, har hunnit med i princip allt jag skulle göra.
Michis var här och vi bakade, tackar gud för henne. Vi misslyckades dock lite med halloncupcakesen men dem ska göras om imorgon. Tror att det kommer bli hur bra som helst, gud som vi har planerat.
Imorgon ska i alla fall Julia vara hemma frång dagis, känns som om vi behöver ha lite mys med familjen så det ska vi nog satsa på imorgon. Lekland eller något kanske...
Nu är det i alla fall välstädat här hemma, har hållt på hela dagen. Den stor datorn är borta och det känns som ett helt nytt vardagsrum.
Trött som sjutton är jag i alla fall så det blir nog till att hoppa in i duschen en snabbis, har ju nya lakan då måste man duscha. Kanske kolla lite på TV med Timothy om inte han ska spela. Julia hade svårt att sova ikväll igen, hon somnade vid nio. Alldeles för sent med andra ord. Nu sover hon i vår säng och jag antar att det är där hon kommar sova hela natten. Gummsan vill vara med mamma och pappa hela tiden, därför hon inte vill somna, eller det är i alla fall min teori. Blir bra med heldag med mamma och pappa imorgon! Kom på att jag ska ringa dagis nu och tala in ett meddelande att hon är hemma imorgon, slipper jag tänka på det imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December