Har världens duktigast dotter.

{ 2009-08-1915:29:29 } Julias äventyr och påhitt | 0 kommentarer


Idag gick det verkligen hur bra som helst på dagis. Redan efter en halvtimme så sa personalen åt mig att jag kunde gå in och sätta mig på deras kontor, Julia skulle vara ute helt själv med alla barn och fröknar. Klockan tickade iväg, tur att jag hade bok med mig, och helt plötsligt var det dags för lunch. Ingen kom och hämtade mig, däremot den andra mamman som jag satt med. Fröken sa att det gick jättebra för Julia och att jag inte behövde komma. Vid klockan tolv så hörde jag dock en ledsen Julia, som jag hade förutspått så ville hon inte sova. Dem försökte ett tag och gjorde verkligen ett jättebra jobb. Efter ett tag så kom dem i alla fall in med henne till mig, hon blev jätteglad att se mig och jag behövde inte mer än lägga ner henne i vagnen så sov hon. Hon sov en timme och jag pratade lite med fröknarna om hur dem skulle göra med henne imorgon när hon ska vara där helt själv. Vi kom fram till att om hon inte somnade i rummet med alla andra så skulle dem lägga henne i vagnen. Tror verkligen inte att det kommer vara några problem alls. Helt sjukt, imorgon så ska min lilla bebis vara själv på dagis, hon är nu officiellt dagisbarn.
Efter vilan så gick dem ut igen, Julia sprang ut och lekte med alla andra och jag fick åter igen gå tillbaka till kontoret. Vid tre så hade hon ätit mellis och det var dags att gå hem, känndes som om den här dagen bara flög förbi.
Nu sitter vi hemma och tar det lite lugnt, tror att Julia är lite trött efter dagens strapattser. När Timothy kommer hem från jobbet så ska vi åka ut till Dyvik och äta middag, imorgon åker hans släktningar hem och vi måste säga hej då!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December