Hemma igen.

{ 2009-08-1713:36:01 } Dagbok | 0 kommentarer


Förmiddagen på dagis var jättekul, Julia lekte som sjutton och bekantade sig med alla andra barn. Till lunch blev det lasange, det var jättegott, dem har ju egen kokerska där som gör all mat. När det var dags att sova så tog dem fram madrasser till allesammans, Julia skulle få sova i "dockvrån" som dem kallar det (ett litet rum där dem har dockor, spisar...) Julia däremot var inte alls så pigg på att sova så efter en halvtimmes vridande, lite gnällande och pratande så gav jag upp. När barnen inte kan sova där under inskolningen så får man åka hem, vet inte om det fungerar så på andra dagis?! Vi fick i alla fall åka hem och nu sover hon sött i sin säng. Tror att hon har lite feber faktiskt, hon fick en alvedon innan hon somnade. När hon vaknar så ska vi gå till apoteket och fixa en ny temp, vår är helt konstig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December