Hemma själv.

{ 2009-08-1810:16:13 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag är det Timothys tur att vara med Julia på dagis, jag är helt ensam hemma. Ganska skönt då jag hade tänkt att jag skulle hinna med att fixa lite här hemma. Om jag ska vara ärlig så hade jag verkligen lust till det när jag vaknade men nu så har det dämpat sig lite, är så himla trött på den stor klumpiga datorn som står här hemma. Den tar typ ALL plats i vardagsrummet, det blir så jobbigt att städa när man måste flytta på alla sladdar och så. Kaske ska iväg och handla lite basict-shirts till Julia också. Måste verkligen rensa hennes t-shirts, kanske även långärmade. Känns lite konstigt att vara helt själv, måste vänja mig. Grejen är nu är att jag har så mycket tid så jag drar ut på allting och till slut så kommer det bli stressigt som sjutton. Nej, jag hoppar in i duschen.



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ok, får se om jag köper det kortare och billigare varianterna eller om jag köper det längre och dyrare. De är sådant som märks.

2009-08-18 @ 14:32:48
URL: http://mammasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December