Jobbat.

{ 2009-08-0120:48:34 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag var jag på jobbet klockan nio. Tråkigt väder var det på vägen dit så jag fövaäntade mig ganska mycket kunder, men ICKE! Jag och Fia fick en lugn dag skulle man kunna säga.
Slutade vid fyra och då kom Timothy och Julia och hämtade mig, vi åkte då till Plantagen i Farsta för att möta upp hela tjocka släkten. Efter Plantagen så bar det av till familjens vän Karin som fyllde är. Där bjöds det på mat och trårta!
Nu är vi hemma, klockan är inte ens nio och jag håller på att somna. Tänkte sätta på en film för Timothy ska spela lite, jag lovar att jag kommer somna till den! God natt på Er!



Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du hann se lite av filmen. Ha ha !

Jag är likadan och somnar alltid till filmer om jag inte sitter vid datorn samtidigt. Ha ha !



Själv har jag varit barnvakt åt Leon på em då Michis har varit på dejt med Tobbe hela dan. Ha ha !



kramiz

2009-08-01 @ 23:26:20
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December