Julia klarade sig galant.

{ 2009-08-2019:31:28 } Dagbok | 1 kommentarer


Jag var verkligen orolig hela dagen att dem skulle ringa och säga att Julia var jätteledsen, eller i alla fall fram tills att hon skulle sova. När klockan hade blivit halv ett och dem fortfarande inte hade ringt så började jag lugna ner mig lite.
Michis kom hit och vi gick i Globen och tittade lite, inhandlade ett linne till mig själv faktiskt. Efter det så gick vi mot Julias dagis. När vi kom dit vid halv tre så möttes vi utav en superglad tjej. Dem var ute på gården och lekte och när hon såg oss komma så sprang hon mot mig och slängde sig famnen på mig. Jag älskar verkligen vår dotter.
Vi gick hem och Michis åkte även hon hem för att hämta Leon. Helt sjukt att det här verkligen var första gången som vi verkligen sågs helt utan barn.
Vi var hemma en stund och när Timothy kom hem så åkte vi och handlade. Kom hem igen vid fem och satte igång med maten, idag blev det makaronilåda typ. Har verkligen inte ätit det sedan jag typ gick på lågstadiet men blev jättesugen på det idag när jag satt och tänkte på vad som skulle lagas till mat.
Jag har också fått typ någon nerv i kläm i svanken så kan inte riktigt gå ordentligt, jättejobbigt men jag ska be Timothy massera mig lite.
Mamma ringde nu på kvällen också, min mormor är jättedålig och har åkt ambulans till till SÖS. Hon hittades medvetslös på sitt rum på hemmet. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, är helt i chock. Jag älskar min mormor och vill inte hon ska dö...






Kommentarer
Postat av: mum Mich & prince Leon

Men gud, lilla mormor! <3

2009-08-20 @ 19:52:52
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December