Kollat dator.

{ 2009-08-2419:47:23 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag har jag och Timothy varit i KUngen Kurva och kollat efter en laptop. Det är en riktig djungel, vi var verkligen i alla affärer och till sist kom vi fram till ungefär vilken vi vill ha. Det står mellan två stycken nu, fråga mig inte vad dem heter för jag kommer inte ihåg sånt. Timothy tycker i alla fall att den är bra.
Vi handlade mat för hela veckan också, en veckas mat för 350 kr. Inte dåligt jobbat tycker jag.. I och för sig så har vi lite i frysen, som kyckling t ex. Men i princip allt annat handlade vi.
Väl hemma så satte vi upp hyllor i Julias rum, blev jättefint. Hon har fått stereo i sitt rum också, så hon kan lyssna på Moraträsk och sånt, vi hade disko till Smurfhits på eftermiddagen när vi hämtat på dagis.
Till middag blev det pasta med lax, verkligen gott. Daniel kom hit och fick i sig lite han också. Till efterätt så åts det chokladkakan som jag bakade igår (det blev över från middagen), snälla som grabbarna var så sparade dem en bit till mig.
Har lite ont i halsen också, tror att det är resultatet av svalare väder och för lite kläder jag.. Vi sover ju med öppet fönster också, jag sover närmast och på nätterna så blir det ju faktiskt ganska kallt. Kanske dags att börja stänga om sig?
Ska gå ner och kolla om tvättstugan är ledig imorgon också.. Orkar jag tvätta?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December