Lämnat Julia i ösregn.

{ 2009-08-2609:14:26 } Julia i ord | 3 kommentarer


Nu har jag precis lämnat Julia på dagis i ösregn. Tänk om man hade sån lyx att man fick sitta i vagn med regnskydd säger jag bara. Direkt när vi kom dit så sattes det på regnställe, dagis är ute i alla väder. Jag tycker det är hur bra som helst, minskar smittor och sånt plus att barn mår så mycket bättre av frisk luft.
Igår så hade dem ju lite brottningsmatch med Julia när hon skulle sova, Mariana höll ut och tillslut så somnade Julia. Hoppas att hon somnar bättre idag...
Ska snart åka iväg till bibblan med MF, tror att det kommer bli hur bra som helst. Känner mig taggad till tusen. Förkyld är jag också, låter inte alls som jag brukar.





Lilla polkagrisen innan dagis idag




Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Det är kanon att dom är ute i alla väder!

Så slipper en annan stå i ösregn, haha! :P



Fin hon är, er dotter! :)

2009-08-27 @ 09:35:45
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Det är kanon att dom är ute i alla väder!

Så slipper en annan stå i ösregn, haha! :P



Fin hon är, er dotter! :)

2009-08-27 @ 09:35:55
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: freja

söta skruttan!

2009-08-28 @ 21:25:20
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December