Lever igen.

{ 2009-08-1010:54:10 } Dagbok | 6 kommentarer


Igår var nog en utav de värre dagarna i hela mitt liv tror jag.
Vaknade klockan halv åtta utav att jag hade ont i mitt vänstra öga, försökte att inte tänka på det och gick ut och la mig på soffan då Julia typ låg över HEAL sängen. Försökte somna om med det gick inge vidare. Klockan hoppade jag in i duschen, skulle ju iväg till jobbet. Värken i ögat blev värre och det började sprida sig bakåt i huvudet. Fick stickningar i händet och fötter, usch vad läskigt det var. Ringde till Vårdguiden, alla föräldrars bästa vän, den här gången för att fråga om mig själv.
Dem tyckte att jag skulle åka in till sjukhuset eftersom det stack i händer och fötter. Blev riktigt rädd då, jag blev sämre mycket snabbt och till slut så kunde jag inte öppna mitt öga. Fanny kom hit och tog hand om Julia och Timothy skjutsade mig till SÖS. Föll ihop på parkeringen och "mådde dåligt" i en påse om ni förstår vad jag menar. Timothy fick bära in mig till Akuten i princip för jag kunde inte gå. Där inne så la dem mig på en bår, Timothy betalade och sen så kommer jag inte ihåg så mycket mer. Pratade med doktorn, fick något piller som skulle upp där back, usch och fy. Den hjälpte inte så snabbt så jag fick en spruta så att jag skulle få slippa värken. Dem rönktade huvudet för att utesluta saker som hjärblödning mm. Som tur var va det ingeting sådant, jag fick lite panik utav tanken på att det skulle kunna vara något sådant. Blä... 
Vi kom i alla fall iväg från sjukan vid fyra tror jag, Fanny kom hem med Julia och gud så jag hade saknat Julia. Bara att få ha henne i min famn. Väl hemma så fixade Timothy mat och stoppade om mig, tog hand om Julia. Timothy är den bästa mannen i hela världen.
Idag mår jag i alla fall mycket bättre, lite slö i kroppen bara men beror nog på att jag inte ätit ordentligt. Idag blir det till att fylla på skafferiet. Ska klä på Julia nu och sen får vi se vad som händer. Timothy är hemma och hjälper mig idag så att jag inte behöver anstränga mig, he is the best!




I LOVE YOU!






Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Tur att du mår bra nu igen älskling! Looove.

2009-08-10 @ 20:02:33
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Fanny

Och tack UNDERBARA BÄSTA

2009-08-10 @ 21:26:00
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/
Postat av: fanny

syster för att du tog hand om Julia! ;)

2009-08-10 @ 21:26:53
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/
Postat av: Sophie

Fy vad läskigt, det var inte migrän du fick då?

Skönt att du mår bättre!

2009-08-10 @ 22:01:26
Postat av: Nicole - mamma till C

Krya på dig! Obehagligt det måste ha varit.

2009-08-12 @ 11:32:56
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: Martha Herbert

Emelie, How frightening! What did they say you had? Take care and get well soon. Love, Nana

2009-08-15 @ 05:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December