Mammaträff.

{ 2009-08-1419:20:14 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag så bar det av tidigt hemifrån. Vi skulle hem till Michis och Leon för att hjälpa till inför mammaträff som vi skulle ha idag.
Det blev god pastasallad med olika tilltugg, lite ost och sen urgoda kakor som Michis hade bakat. Dem flesta åkte vid halv tre tror jag att klockan var. Maria och Edda, jag och Julia hängde kvar ett tag till. Vi var ute i trädgården och barnen fick leka riktigt mycket. Edda den lilla sötnosen säger jag bara, känns som igår Julia var så liten men det var det ju verkligen inte alls.
Väl hemma så hade Timothy handlat mat och det sattes igång driekt. Min pappa kom förbi och hann också med lite tacos.
Nu är Daniel här och vi ska kolla på film när Julia har gått och lagt sig, skönt med en riktigt hemmakväll!

Love you all!





Kommentarer
Postat av: Cassandra, Josefins mamma

Tack så jätte mycket för allt idag! Jätte kul att träffa er igen, kram på er!

2009-08-14 @ 22:54:42
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December