Middag hos pappsen!

{ 2009-08-0220:32:09 } Dagbok | 0 kommentarer


Nu har vi precis kommit hem från pappsen min, där bjöds det på supergod middag.
På jobbet idag var det coolugnt. När det inte är några kunder så får man komma på annat att göra, kändes som om vi gjorde mycket nytta idag. Vi gjorde om lite med alla vepor, vek ihop gamla och hängde upp nya.. Fyllde på bäddset och underlakan, städade bakom kassadisken. Jag och Fia var riktigt duktiga!
Slutade vid fyra, köpte mig då ett busskort (690 spänn kostar det, helt sjukt enligt mig..) och åkte till Norra Sköndal där Timothy hämtade upp mig. Vi åkte till Skarpnäck för att titta på lite baseboll, Jhonnys lag var bäst. Halv sex åkte vi som sagt hem till pappsen min och kom hem först nu. Jag är seg som sjutton, vet inte vad det är med mig riktigt. Timothy står i köket och diskar lite som är kvar sen släkten var här på kaffe och tittade på lägenheten. Jag själv ska sminka av mig och sen lägga mig på soffan.
Just det, imorgon tror jag att det kommer kort som Michis har skickat in, vi ska ju ha dem i ramar över vår säng. Just nu sitter det bara tomma ramar där, ska bli så kul att få sätta in fina kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December