Superlång dag.

{ 2009-08-1522:49:23 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag gick jag upp klockan sex, fyr sjutton vad min kropp inte alls är van vid det. Antar att det kommer bli så nu när lillan börjar dagis.
Åkte i alla fall till jobbet, när jag kom dit så var kassan reda gjord dagen innan så lite surt att man gick upp och kom dit så tidigt för typ nada liksom. Hade lagom mycket kunder, Daniel var där och köpte en kudde.
Jobbade till fyra, mötte sen Fanny i Gullmarsplan för att sedan gå hem till oss. Timothy och Julia var på Dyvik. Vi duschade och åkte sedan till stallet för att Fanny skulle hålla lektion för sin medryttare. (Nu tänker ni vad onödigt att duscha innan stallet, men jag var faktsikt aldrig inne i stallet, satt bara ute och kollade på.. haha!)
Efter det så åkte vi hem till Fridas lägenhet på Thorildsplan, sminkade oss och så kom Petra dit. Om ni inte har förstått det än så hade jag en "grils night out". När vi var klara så rörde vi oss i alla fall in till stan, tanken var att vi skulle åka till Kungsan och kolla på The Voice tillsammans med ungefär miljoner fjortisar. Jag upphör aldrig att förvånas över detta, det som jag nästan ser som ett helt fenomen, fjortis-fenomenet. Alla ser likadana ut... Blonderade bimbos med supersmå BH:ar med axelband åtdragna till max för att få största möjliga "klyfta". Kan dock inte se tillbaka på mitt liv och se att jag själv varit sån. Aja, alla är vi olika...
Vi åkte i alla fall hem tidigt, det började regna. Så det blev inte så lång utekväll för mig, på ett sätt ganska skönt eftersom jag gick upp så tidigt + ska jobba imorgon också. Nu väntar sängen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December