Timothy har semester.

{ 2009-08-2409:15:58 } Dagbok | 0 kommentarer


Den här veckan har Timothy semester igen. Älskar att ha honom hemma hos mig.. Tänkte att vi kanske kan passa på att rå om oss själva lite nu när Julia går på dagis. Vi kanske kan äta god lunch kanske gå på bio, ni vet lite sånt.
har i och för sig lite saker som måste göras här hemma, vi ska sätta upp hyllor i Julias rum. Vi ska städa riktigt ordentligt. Hur kommer det sig att man alltid hittar massa nytta man måste göra när man egentligen bara vill ta det lugnt.
Det gick i alla fall jättebra att lämna Julia idag, trodde kanske att det skulle bli lite jobbigt eftersom hon har varit hemma hela helgen, kanske svårt att komma tillbaka såhär i början. Vår lilla ängel sprang direkt iväg till sandlådan och började gräva. Jag älskar vårat dagis men saknar pluttisen här hemma.
Nu ska jag byta jeans, hatar att ha nytvättade jeans på mig, sen ska jag städa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December