Tom Tit

{ 2009-08-2310:14:22 } Julias äventyr och påhitt | 0 kommentarer


Igår kom lillebror hit från Örebro, mycket trevligt!
Han kom vid elva, då hämtade Fanny och Daniel honom på T-Centralen och de åkte hit. Vi satte oss alla i Volvon och åkte till Södertälje för att gå på Tom Tit. Eftersom det var så dåligt väder så tyckte vi att det var en bra idé.
Vi kollad på alla roliga expriment, åt buffé och hade mysigt. Åkte hem vid fyra.
När vi kom hem så fick jag ett SMS där det stod att någon vid namn Danne hade hittat min plånbok vid badet Sydpoolen i Södertälje. Jag blev helt chockad, jag hade ju liksom inte ens varit där, bara åkt förbi med bil. Jag och Fanny satte oss i bilen igen för att åka tillbaka till S.tälje för att hämta den. När vi satt i bilen så kom jag på hur den hade hamnat där. Efter att ha betalat parkeringen så skulle jag sätta in Julia i hennes bilstol, jag la då min plånbok på biltaket, glömde den där och när vi var vid Sydpoolen så måste den ha ramlat av. Snacka om att jag är trött...
När vi kom hem igen så lagade jag mat, pasta med kycklingsås. Vi kollade på film och hade mys sen så somnade vi ganska tidigt.
Idag ska vi in till stan och kolla lite i butiker och sen äta Luddes favvo, kebab i Hötorgshallen!



































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December