Vill göra något.

{ 2009-08-2510:38:02 } Dagbok | 1 kommentarer


Börjar bli galen av att bara sitta hemma, känns helt meninslöst utan Julia.
Nu på morgonen så har jag suttit och skrivit rent lite anteckningar som jag, Fanny och Michis skrev i söndags. Har jag sagt att vi har en riktigt bra affärsidé. Den är så bra att den t om skulle kunna lyckas. Vill inte skriva allt för mycket här i bloggen nu, man vill ju inte jinxa det om man säger så. Imorgon så ska vi i alla fall ses på bibliotek och läsa på lite, planera hur vi ska gå till väga mm. Ska bli hur kul som helst, jag är så himla peppad!
Snart ska jag slänga i mig lite lunch, ja man äter lunch vid elva om man är uppe med tuppen, sen ska vi åka ochköpa dator. Resten av dagen antar jag att Timothy kommer tillbringa vid datorn för att fixa över allt det viktiga vi har på den gamla burken, kan tänka mig att det kommer ta MÅNGA timmar. Ikväll är det träning och innan dess så ska det göras mat också. Är sugen på att baka också men kanske ska spara på dem krafterna tills jag och Michis ska baka till Fannys fest, det kommer att bakas mycket då!

Märks att jag verkligen vill göra något produktivt med mitt liv eller...



Kommentarer
Postat av: Nettan

Lycka till.

Har hört lite om era planer.

Hoppas att dom går i lås.



kram

2009-08-25 @ 11:20:49
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December