Andra advent.

{ 2009-12-0610:41:02 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag tänder vi det andra ljuset i staken. Vi har myst på här hemma på morgonen, tagit det lugnt. Julia har fått varm choklad till frukosten idag. Julmys på hög nivå.
Nu ska vi packa ihop väskan och åka mot Nynäshamn där vi ska gå på julmarknad med Daniel och hans mamma och pappa. Lite tråkigt väder är det ju bara, men det blir bättre när det blir mörkt, då tänker man inte på att det är så grått. Tror vi måste stanna och handla ett regnställ som Julia kan ha hemma också. Hon har ju ett på dagis men det blir ju jobbigt att släpa fram och tillbaka hela tiden. Kanske ska man köpa ett fodrat från Didricksson, man vet aldrig.
Nej, nu måste jag packa! Hörs senare alla bloggisar.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas Ni får det trevligt! Själva ska vi städa, baka peppisar, gå på julmarknad i Wadköping och lyssna på "Helga natt" på Stortorget med bl.a Charlott Perelli och Ernst Kirschsteiger. Det Du!!!!!!!!

Kram på Er alla tre

Mamma



"Helga natt" på Stortorget med bl.a Charlott Perelli och Ernst Kirschsteiger. Det Du!!!!!

2009-12-06 @ 11:07:04
Postat av: Nettan

Hoppas ni får en mysig dag på julmarknaden !



kramiz

2009-12-06 @ 12:06:36
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December