Blev inte som planerat.

{ 2009-12-0619:13:40 } Dagbok | 0 kommentarer


Vi var i Haninge och skulle hämta upp Daniel för att åka till Nynäs. Min telefon ringer och jag är tvungen att vända och åka tillbaka till Gullmarsplan. Gå till vårdcentralen för att sen åka tillbaka till Nynäs, kommunalt.
I Västerhaninge så hämtades jag upp av Daniels pappa. Hemma hos dem så blev vi bjudna på god mat, potatisgratäng med köttbit och sallad. Till desert blev det fruktsallad med vaniljglass och chokladsås. Vi hängde kvar där ett tag, kollade på lite TV medans Julia lekte och vid halv sex så åkte vi hem. Det blev tidig middag men det var skönt idag faktiskt.
Nu ska jag kolla på TV och sen gå och lägga mig, jag höll på att somna i bilen på väg hem men var tvungen att vara vaken för Julia. Ville ju inte att hon skulle sova där och sen vakna superpigg när vi kom hem och det egentligen är dags för henne att sova. Jag lyckades och nu sover hon sött i sin säng.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December