God middag.

{ 2009-12-3020:26:52 } Dagbok | 1 kommentarer


Jobbade idag, REA = mycket folk = mycket att göra. Jobbade med Pella idag, inte för att vi hann prata typ något men i alla fall. I like her very mucho!
Timothy och Julia hämtade mig i Tyresö där jag hade handlat till middagen. Idag bjöds det på tunna skivor kycklingfilé som jag rullade med en röra i (fetaost, hackade oliver och matlgningsgrädde). Stekte dessa i smör. Kokade passta fylld med soltorkade tomater och mozarella och blandade sen dessa med tomatsås från Barilla (tomat och oliver). Blev riktigt lyckat och det blev över till matlåda imorgon också, jippi!
Nu ska jag sätta på en film, somna framför TVn tror jag. Där sover jag som bäst.
Imorgon är det nyår. Kom på att jag måste göra ett inlägg imorgon "mitt 2009", men när ska jag ha tid med det? Hmm, ja det kan man fråga sig.
Nej nu har Timothy hällt upp mineralvatten till mig, har jag sagt att jag måste bli smal nu?! Ångest säger jag bara!



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Gud vad gott det lät med middagen! More tips to me..

Och för sjutton snyggaste Emms, you are good as you are love!

2009-12-30 @ 20:48:31
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December