Hmmm... Bloggar sent.

{ 2009-12-0323:11:06 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag sitter i sängen och bloggar = kan inte sova.
Idag har vi varit med Michis och Leon hela dagen. Så skönt att hitta på saker på dagarna så man inte behöver tänka så mycket på allt jobbigt. Eller i alla fall försöka inte tänka på det jobbiga som händer i vårt liv här hemma just nu.
Vi åkte i alla fall till Michis och Leon i Jakobsberg på morgonen, möttes vid pendeln där vi satte oss på bussen till Lek- och Buslandet. Vi hann inte mer än sätta ner barnen på golvet så var de som bortflugna. Det åktes rutchbana, klättrades i klätterställningen och åktes bil så det hette duga. Vi tolv så blev det lunch för barnen och sen sova i vagnen medans vi mammor promenerade till Barkaby pendeltågsstation.
Vi åkte in till stan och åt en kebab som var så himla overpriced, gick och kollade på julmarknaden vid centralen och promenerade sen till Gamla Stan och tittade på marknaden där. Älskar att det är så kallt ute nu... Riktig julkänsla får man.
Efter det så åkte Michis och Leon hem till sig och jag och Julia hem till oss. Timothy hade då målat klart i vardagsrummet så nu är det fint där också.
Bytte lite kläder på Julia och sen bar det av hem till Jhonny och Plutten, idag är det nämligen ingen vanlig dag för idag så är det Jhonnys födelsedag. Firades med pastasallad och brownies. När vi skulle hem vid nio så startade inte bilden, batteriet var dött. Fram med startkablar osv, efter mycket om och men så startade våran lilla Volvo i alla fall och vi kom hem. Bättre sent än aldrig, Julia somnade i bilen.

Idag är det även så att jag och Timothy firar fem hela år tillsammans. Känns som om tiden bara har flugit iväg, har ingen aning om var den har tagit vägen. Är så glad att jag har honom, framförallt i tider som dessa. Timothy är den enda för mig och kommer alltid att vara det!

Nej nu ska jag nog försöka sova i alla fall... Eller jag vet inte. Jag borde för imorgon så ska dets upp på morgonen och lämnas på dagis. Jag ska städa my ass off här hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December