JULAFTON!

{ 2009-12-2410:30:22 } Dagbok | 2 kommentarer


IDAG ÄR DET JULAFTON!!!
Som vi har väntat på den här dagen, jag har verkligen längtat hur mycket som helst. "It's the most wonderful time of the year" som man brukar sjunga.
Fanny var här vid halv åtta, vi låg då fortfarande i sängen. Julia fick ett paket av Fanny, en leksaksmobil med liten väska till. Hon fick öppna sin kalender där dagens outfit låg som sagt. Tomten hade varit här med en strumpa där man fick en ballong som ser ut som en tomte.
Strax efter det kom min pappa med julgröt och en superfin ny stol till Julia från morfar, mormor, farfar och farmor. Efter det Tina och Nana med nutbread och philadelphia. Vi åt en mysig frukost tillsammans och nu ska jag snart duscha och hoppa in i duschen! Efter det bär det av till Örebro där det ska firas som bara den!
Hoppas jag kan komma med lite mer sen men det är inte säkert. Julen är ju till för att firas med familj och inte framför en dataskärm, eller det tycker jag i alla fall.
Om jag inte kommer senare så önskar jag Er alla en riktigt God Jul!




Älskade Julia får sin strumpa som Tomten var här och lämnade inatt!







Kommentarer
Postat av: Sofie

Vi vill skicka en Jul hälsning till er alla från Auktsjaur.

MajLis & Rune

Sofie & Ann med familj

2009-12-24 @ 11:06:34
Postat av: Mich & Leon

Sötmanosen!!! GOD JUL älskade vänner!

2009-12-24 @ 11:15:26
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December