Julia och Luna.

{ 2009-12-0920:31:51 } Dagbok | 1 kommentarer


Idag har jag gjort om det jag gjorde till fröknarna jag gjorde igår. Kom på att det inte kommer bli någe bra med det jag gjorde först.
Hämtade Julia på dagis tolv, promenerade in till söder och bytte lite grejer som jag handlade. Jag och Julia fikade med pappa en snabbis och jag pratade ut lite. Skönt som sjutton.
Satte oss på bussen och åkte till Sickla där vi skulle handla till det nya jag gjorde. Shit känner verkligen att jag inte kan skriva alls, sitter och tittar på Bonde söker fru samtidigt.
Vi handlade i alla fall och sen och göra godsaker. Vid sex så gick vi över till Tina där the US-people är + Kina. Det blev god typ thaimat, måste få recept av Kina sen. Barnen lekta och stojjade. När dem lärt känna varandra lite mer och Luna inte har jetlag så kommer det bli galet tror jag. Nana kommer ha att göra.
Hem gick vi vid halv åtta tror jag att klockan var. Dags för Julia att sova som ska till dagis imorgon också. Hon ligger nu i sin säng och sussar så sött. Nej jag bara babblar nu, jag bjuder på lite bilder istället.




Söta Luna med långt hår




Luna med mamma MM




Yoga-barn







Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma ♥

Heey!



Okeeey vart då?:)



Vilka duktiga barn. Värsta yogan liksom :)



Kram Love

2009-12-09 @ 20:42:33
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December