Kallt ute.

{ 2009-12-0209:41:45 } Dagbok | 2 kommentarer


Idag är det superkallt ute and I love it... Fick ta på Julia och mig riktigt ordentligt. Promenaden var skön, älskar att vara ute och gå när jag har mycket tankar i huvudet. Idag känner jag mig kanske lite bättre. Sorgen i hjärtat är enorm men jag börjar vänja mig vid beskedet.
Idag kommer Michis hit, vi ska äta god lunch och sen städa här hemma. Som jag har berättat så håller vi på att måla om här hemma och det lämnar ju liksom sina spår. Har inte kännt att det har varit någon idé att städa eftersom alla krokar osv är nedtagna. Vi kan alltså inte hänga upp våra jackor, alla saker som ska vara i hallen är i vårat sovrum. Det är helt enkelt huller om buller här hemma. Idag tänkte jag försöka få lite ordning i alla fall. Jag ska göra i ordning i min garderob, till Fannys förtjusning. Skönt att ha något att göra när man har så många tankar i huvudet.
Sitter och tittar på Nyhetsmorgon och jag älskar att killen som är "värd" vid bordet har skaffat skägg och har en bowlingtröja precis som Charlie i 2½ men.
I helgen kommer Carro och Alicia till Stockholm också. Hoppas på att det kommer få mina tankar på annat håll. Att jag inte längre ska tänka i de banor som jag tänker. Jag önskar faktiskt nu att tiden bara gick.





Kommentarer
Postat av: carro

Vi ska ha så mysigt i helgen, vi ska göra allt för att iallafall få den att gå lite fortare så vi alla får något annat att tänka på! Tänker på dig, vill bara att du ska veta att jag vet hur det känns och hur svårt det än är så kommer du ta dig igenom detta! KRAM!

2009-12-02 @ 11:49:44
URL: http://aliciasmama.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

Älskade, finns här om du bara vill något som en kram så kommer jag på en gång. Love you to deth!

2009-12-02 @ 16:41:07
URL: http://michaelaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December