Lucia på dagis.

{ 2009-12-1121:52:59 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag gick vi upp tidigt på morgonen, idag var det nämligen luciatåg på dagis. Julias första... Vi var där vid tio i åtta och lämnade, fick sitta och vänta ett tag och sen fick vi komma ini stora samlingsrummet som de har på avdelningen. Gud så söta alla djur var... Höll på att börja gråta bara jag kom in och såg alla sitta där i sina fina kläder.
Julia var stilla en liten stund men när det var dags att börja sjunga så fick hon scenskräck. Gick och satte sig hos pappa och lyssnade på när de andra sjöng.
Efter sång och sånt så blev det fika. Vi gav present till Carina som på måndag ska operera sin höft och blir borta i tre månader. Vi önskar lycka till...
Timothy och Julia gick på promenad med MM, Justing, Luna och Tina. Jag och mamma gick hem för att ta det lugnt en liten stund innan vi åkte in till stan. Vi mötte upp Fanny och åt lunch med henne på hennes favvoställe. När vi hade sagt hej då så gick vi och kollade lite i affärer, jag påbörjade mina och Timothys julklappsinköp. Har faktiskt köpt till ganska många nu och börjar känna mig lite lugn.
När jag kom hem så åkte vill till Sickla, jag Timothy och Julia. Handlade lite mer julklappar och åt middag.
Nu när man sitter och skriver så kommar man på hur mycket man egentligen har gjort. Vi åkte en snabbis förbi os Tina dit Nana nu också har kommit. Så kul att se henne efter så lång tid.
Nu sitter jag hemma på soffan i pyjamas och tittar på Idol med Timothy och Fanny. Hoppas att Eric vinner men jag tycker faktiskt att Calle var över förväntan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December