Måndag.

{ 2009-12-0720:03:18 } Dagbok | 4 kommentarer


Igår var en jobbig dag. Hade massa jobbiga känslor inom mig hela dagen. Vet inte riktigt var jag ska göra av dem faktiskt. Vet att jag har underbara vänner som gärna vill lyssna men jag vet inte ens var jag ska börja att beskriva vad jag känner. Nu har jag i alla fall ett läkarintyg och på så vis kan jag vara lugn. Med det så följer dck massa problem. Jag blir så trött.
Idag har dock varit en bättre dag. Lämnade Julia på dagis vid nio och åkte då direkt in till stan för att möta upp Michis och Leon. Skulle gå på In och Finn vid Fridhemsplan och införskaffa en spegel till vårat sovrum. Jag har ju letat efter en sån enda sen vi flyttade, hittat massa fina men som då kostar typ 1000 spänn. Michis hittade en där och nu har jag köpt en där också, betygligt mycket billigare.
Vi åkte hem och lämnade spegeln och hämtade sedan Julia på dagis. Satte oss på tåget och åkte till Farsta för att gå på Tuben. Idag var det supermycket folk där. Man skulle tydligen dansa salsa med sina barn, inte min grej och som tur var så sov våra barn så vi missade i alla fall. Vi lekte där till kanske halv fyra och gick då ner i centrum med massa andra mammor. Snälla Jessica och Jonas lånar ut en vagn till oss som lilla Luna ska ha när hon är här på sverigevisit. Vi tackar och bugar här hemma! Dem satt tålmodigt med mig och väntade på Timothy när han skulle komma och hämta oss.
Vi åkte och tankade, handlade och sen var det bara hem och laga mat. Det blev hemmagjorda köttbullar i tomatsås med pasta. Tina och Jhonny kom hit och åt samtidigt som de skulle hämta alla saker till lilla Luna. Dem lånar vagn, resesäng och bilbarnstol. Hur skönt som helst att slippa släpa på tåget ju!
Nu ska Timothy snart spela lite på datorn, jag ska kolla TV och kanske dricka en kopp te. Imorgon måste jag dammsuga här hemma när Julia är på dagis. Längtar tills dem kommer imorgon också, kommer bli så mysigt.









Älskade Julia idag på Tuben, haha läser bok på spanska. Flerspråkig månne?







Kommentarer
Postat av: Mamma

Hon är helt enkelt urbegåvad!!! Hon kommer att gå långt.

Kram Mamma

2009-12-08 @ 09:04:13
Postat av: Mamma

Det heter faktiskt buttkullar! Eller är det bara mina som heter så?

Mamma

2009-12-08 @ 09:07:14
Postat av: Anonym

Om du mår väldigt dåligt å känner dig låg?

Glöm inte att be läkare att kolla sköldkörteln!

Att vara så låg och depp som du verkar ibland, är inte ok! Inte vara orolig, man får hjälp och du är inte "knäpp". det är en obalans i din kropp som får dig att må dåligt. Men det kommer att rätta till sig men det kan ta tid innan man kommer underfund med vad som fattas.

Inte dammsuga...vila!

2009-12-08 @ 13:24:34
Postat av: Marie Nellie & Oliwer´s Mamma

det va så lite så,vad har man vänner till :D

2009-12-09 @ 09:36:33
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December