Mer jul...

{ 2009-12-2821:35:41 } Dagbok | 0 kommentarer


Igår hade vi kalas för Timothy och pappa. Det blev verkligen lyckat. Höll på med mat mellan klockan ett och fem då gästerna började droppa in. De sista gick runt 0100 då vi kollade på Gladiator som var HUR lång som helst, dock väldigt bra. Fick underbara fina julklappar av min sexyvivvs. Jag börjar skriva dagbok nu!
Michis, Leon och Fanny sov över och idag så firade vi allesammans jul ihop. Fick allesammans jätefina julklappar, Michis har verkligen tänkt till och det gör saker så mycket värda.
Efter det var jag hos doktorn. Inga roliga besked direkt, grät lite i telefon och sen åkte vi iväg till Skärhholmen Centrum. Mötte upp Vivvi där och tittade lite snabbt i affärer. Hittade ingeting tyvär.
Kvällen har tillbringats i en biosalong tillsammans med älsklingen. Vi såg Avatar som var riktigt bra. Farmor satt barnvakt till prinsessan som var lite småjobbig när det blev läggdags men tillslut somnade som en liten ängel. Vi har den snällaste dottern.
Nu ska jag sminka av mig, har skrivit i min dagbok. Kanske ska sätta mig med en bok, eller kanske bara somna på soffan?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December