MM, Justin och Luna kommer snart.

{ 2009-12-0813:19:31 } Dagbok | 2 kommentarer


Sitter här hemma och väntar på att MM, Justin och Luna ska komma från Arlanda. Dem har flygit ändå från Boston och säkert trötta men mitt uppdrag är att hålla dem vakna för att underlätta jetlag är det väl tänkt.
Lämnade som vanligt Julia på dagis nio och åkte då in till stan och handlade lite till fröknarnas julklappar. Jag ska inte säga allt för mycket för jag tror att dem kanske läser här men det bli i alla fall hemmagjorda grejer. Har stått och fixat hela förmiddagen och jag tror det kommer bli bra.
Ska hjälpa dem in med alla väskor och sånt hos Tina och sen vid tre så är det dags att hämta Julia. Undrar om hon kommer bli helt chokad när Luna pratar engelska liksom.
Idag kommer även min kära mor till stan, eller hon är här redan. Hon har varit inne i stan och ätit lunch med mamma. Vi hinner dock inte ses idag då hon ska bort på middag i Segeltorp på kvällen. Hon bor på hotell vid Hornstull. Torsdag till fredag ska hon bo hos oss. På fredag har ju Julia luciatåg om det är någon som har missat det här i bloggen.
Fy sjutton vilket tråkigt väder det är ute, kan det inte bara bli vinter nu. För mig så behöver det inte ens vara snö ute. Det kan vara som det var i förra veckan när det var kallt och frost, det räcker. Så det glittrar lite på träden.. Keep your'e fingers krossed!
Nu ska jag ta mig en lussebulle till lunch, nyttigt som sjutton. Men så blir det när pojkvännen tar maten som blev över från gårdagen. Hoppas jag kommer med lite bildupdate på sälktingar med flera senare ikväll!



Kommentarer
Postat av: Love Oliwers mamma ♥

Hej!



Jaa det var jätte trevligt. Vi får snacka mer än annan gång. Kanske en fika nån dag ?!?:) hehe

Kommer ni till tuben på måndag?:)



Kram Love

2009-12-08 @ 20:25:42
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Postat av: Sexy Vivvs

Fullt upp bebis! <3 Duktiga du, måste prata sen.. Mr Big har hört av sig.

2009-12-09 @ 10:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December