Nobeldagen.

{ 2009-12-1020:20:04 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är det Nobeldagen, jag och mamma satt på Hurry Curry vid Hötorget och tittade när alla kom i sina fina bilar. Drack en kopp det och åt kaka. Riktigt trevligt.
Var på sjukhuset idag igen också, återbesök. Det gick väl sådär kan man väl säga. Jag ska vara sjukskriven tom den 20 dec sen får vi se vad som händer. Jag hatar när man skriver såhär kryptiskt egentligen men just nu så vill jag inte mer. En vacker dag så kommer det komma ut här på bloggen och det inom snar framtid tror jag också. Men idag är jag helt enkelt inte redo!
Nu sitter vi och tittar på Nobelmiddagen, kul att se vad alla har på sig.
Imorgon så har Julia luciatåg på dagis, jag är lite nervis. Ska packa hennes väska nu och se till att Carinas present blir klar. Bara kortet kvar att göra.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December