Onsdag.

{ 2009-12-3009:40:04 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag är det onsdag och jag ska jobba. Jobbar mellan tolv och fem så det är inte alls så farligt. Kallt som sjutton är det idag också, måste ha mössa på mig när jag går ut.
Igår så var vi med Vivi hela dagen. Var i Nacka och kollade i deras centrum, tror det är mitt nya favvocentrum. Vi åkte hem, kollade på High School Musical och åt lite leftovers. Vi gick och handlade godis när Julia somnat och Timothy spelade lite dataspel. Kollade på When A Man Loves A Woman.
Timothy skjutsade hem Vivi och sen blev det sängen. För mig i alla fall, Timothy kollade lite på JrVM. Ingen aning om hur det gick i matchen faktiskt.
Nej, nu ska jag ta på mig kläder och åka iväg. Hörs kanske ikväll...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December