Onsdag.

{ 2009-12-0219:22:02 } Dagbok | 4 kommentarer


Idag kom Michis hit med lunch till mig, så himla gulligt. Vi gjorde god fyllda pastakuddar med tomat och mozarella, lite salami, oliver, mozarella och kronärtskockshjärta i marinad till. Vår specialost fick jag också.. Och julmust. Vi städade i min garderob och oj vad det behövdes. Hämtade Julia på dagis vid halv tre, vi handlade på Konsum och sen gick vi hem. Timothy kom hem, jag var tvungen att ta en dusch! Älsklingen började att måla vardagsrummet, snart så kommer det vara så fint här hemma så det är inte sant. Jag i min tur satte igång att göra rent i kylen. Plockade ut allt och diskade hyllplanen. När det var klart så belv det till att laga middag. Pasta (igen för mig men inte för T och J) med kötfärssås. Är lite trött på den vanliga som jag brukar göra så idag hällde jag i oliver och kapris. Fick idén från Michis. Det blev riktigt lyckat i alla fall, farmor kom förbi en sväng och åt lite också. Hon kom med brownies som vi ska äta nu framför TVn.
Vardagen stoppas inte för att man mår dåligt! Skönt eller jobbigt? Jag har ingen aning...



Kommentarer
Postat av: Mich & Leon

Det är okej att vara ledsen älskling!

Men behöver inte vara topp noch (haha oj vilket språk) hela tiden.. Du är inte värd detta men det hände. Önskade jag kunde ändra på det, önskade jag kunde dra lasset åt dig..

Vad du än vill så säg det till mig. Kan hålla dig i handen i duschen eller fläta ditt hår, ge dig en kram, laga mat åt er, i can do anything for you. And you know it... Tveka aldrig på att fråga något som känns dumt eller töntigt för jag vill hjälpa dig!!!!!



Love!

2009-12-02 @ 19:50:40
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det är bra, mycket bra! Detta bevisar att du är stark och att du klarar av det, krävs mycket styrka för att klara av detta. Du har visat att du i princip klarar allt!

2009-12-03 @ 08:12:22
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/
Postat av: Nettan

Låter som ni har haft en underbar dag !



Jättekramiz till er allihopa !

2009-12-03 @ 10:20:30
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Marie Nellie & Oliwer´s Mamma

hoppas att det inte är något allvarligt ? förstår om du inte vill berätta. men hoppas allt löser sig bara.

kram på er!

2009-12-03 @ 13:14:57
URL: http://shiiitonge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December