Skriver lite dåligt.

{ 2009-12-1418:48:42 } Dagbok | 1 kommentarer


Igår så blev det inget bloggande. Det hela började med att Julias kalenderpaket gick sönder på morgonen för att Timothy släppte det i golvet. Ska imorgon in och handla nytt av det som gick sönder så då får ni bilder på tre paket istället.
Igår så var jag, Timothy och Julia på IKEA och sen Skärholmen Centrum. Hittade en del julklappar men tycker faktiskt att det var ett ganska tråkigt centrum. Kan det vara så att dem har gjort så mycket reklam att man har fått alldeles för höga tankar om det?!
Idag så var det Tuben som gällde. Jag och Michis möttes upp i centrum och gav barnen lunch. Pannkakor med grädde och sylt. När barnen somnat efter lite fönstershoppande så gick vi till Tuben och åt julbord. Verkligen mums, personalen hade verkligen ansträngt sig!
Jag och Michis gick runt lite till i Farsta C. Drack varm choklad när barnen fick mellis, jag älskar att det har blivit riktigt kallt. Då får man ju dricka varm choklad i mängder. Vi kollade runt lite till och jag handlade nya julkuddar till soffan. Dem ligger i soffan nu och det blev jättefint.
Till middag så gjorde jag något enkelt, färsk tortelini med tomatsås, korv och oliver. Det blev riktigt gott, som från medelhavet. Jag och Michis har kommit på att vi ska bli bättre med vad vi äter, alltså kolla vad det är i maten man stoppar i sig. Vad det är för tillsatser, E... heter dem. Fick en liten föreläsning om dem i helgen och det är läskitgt vad som kan hända. Vill man verkligen stoppa i sina barn sånt? Vill man stoppa i sig själv sånt?
Nu ska jag ta hand om Julia som badat med Timothy. Vi ska väl mysa framför TVn, Julia ska sova snart. Jag ska också titta på datorn lite vad jag ska göra mer för julgodis hit hem.
Som sagt, bilder på Julias kalenderpaket kommer imorgon!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Du skriver verkligen dåligt, kom igen nu! Jag vill ha bilder på min hjärtismupp i snön!

2009-12-16 @ 08:42:01
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December