Stallet.

{ 2009-12-0520:06:21 } Dagbok | 3 kommentarer


Efter Timothys jobb så åkte vi till stallet. Jag packade skötisen med lussebullar och det var meningen att jag skulle ta med varm choklad också men jag hade ingen termos hemma och när vi skulle låna hos Plutten så fanns det inte så mycket mjölk. Ville ju inte ta all deras liksom.
Det regnade och var allmänt pissigt väder men som tur var så har dem ju ridhus. Julia var superduktig, Alicia också. Carro tränade Daniella och gud så duktig hon är. Varför är inte hon med i Stockholm Horseshow frågar jag mig själv.
Vi var där ett bra tag, när det ridits klart så blev det kaffe och lussebulle i fikarummet. Stallet när dem står nu är verkligen hur fint som helst. När man kommer på vägen så ser det ut som värsta slottet. Vi har nu också bestämt att försöka låta Julia rida en gång i veckan eller så. Jag är ju lite emot ridskola, att det kostar mycket pengar så får dem ÅKA runt på en häst som bara är allmänt trött på livet. Nu talar jag inte för alla ridskolor men där jag red var det så i alla fall. Fanny r superduktig, har en egen häst och jag tror hon kan lära Julia ett och annat. Så tänker nu nu, men guuud flickan är bara två låt henne vara. Men jag tror att det är bra att låta barn interact med djur och när hon har den här möjligheten så tänker vi ta till vara på den. Fanny tycker dessutom att det är hur kul som helst.
Nu ska jag sätta upp slingor ute på ballkongen och kolla på Robinsson. Ska ta på mig Timothy jacka så jag inte fryser, det kanske tar ett tag.























Kommentarer
Postat av: Nettan

Men gud va sött !

2009-12-05 @ 20:47:52
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur gullig får man vara egenteligen??????

2009-12-06 @ 11:09:53
Postat av: carro

Tack för en bra helg :) din polare var ju asrolig, haha. Störtskön. Btw så skulle man nog bli utskrattat i globen, hihi, gullig du är! Pussa Jullis och kram på er!!!

2009-12-07 @ 16:10:35
URL: http://aliciasmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December