Update.

{ 2009-12-2321:48:23 } Dagbok | 0 kommentarer


Okej det var i princip 100 år sedan jag bloggade känns det som. Ibland är man inne i värsta svepet som gör att man bloggar hela tiden och sen så kommer man in i en svacka. Eller helt enkelt som jag som har haft så himla mycket att göra.
I söndags så var vi hemma hos mamma på adventsfika. Michis och Leon var med och det var hur mysigt som helst. Dem hade verkligen bullat upp där hemma. 
På måndagen så var det meningen att jag skulle jobba men illamående och ont i magen satte stop för det. Låg på soffan hela dagen och gjorde verkligen INTETING. Orkade inte ens lyfta ett finger, halvsov på soffan hela dagen.
I tisdags fick jag också vara hemma, dem på jobbet ville inte riskera att bli sjuka inför jul och det kan jag verkligen förstå! Slog in alla paket, det tog sin lilla tid. Allt för att jag vill det ska vara så fint. Ska imorgon, på självaste julafton, försöka att fånga dem på bild.
Idag har jag jobbat hela dagen, mellan nio och sex närmare bestämt. Jag blev väldigt förvånad att så många är ute i sista sekunden. Kom i alla fall hem vid sju. La Julia i sängen, fixade med pepparkakor som ska hänga (eller nu mera hänger) i granen. Grilijerade skinkan, rullade köttbullar och stekte dem. Nu känns det som om vi är redo för de som kommer på frukost imorgon. Ska lägga sakerna i Julias strumpa som hon ska få också. Gud kommer jag någonsin bli klar så jag kan gå och lägga mig. Jag tror inte det... Shit nu måste jag gå!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December