Världen är typ upp och ner.

{ 2009-12-0109:32:34 } Dagbok | 4 kommentarer


Gårdagen spenderades med Michis och Julia på stan. Handlade verkligen allt till Julias adventskalender. När jag kom hem så var det meningen att jag hela kväll skulle sitta och pyssla med den med det hände andra grejer. Jag och Timothy fick åka in till akuten med mig, Julia åkte med Fanny till stallet. Jag orkar inte gå in på detaljer men jag säger såhär jag ska vara hemma i typ tio dagar från jobbet och bara gå och vänta på att något ska hända. Något som jag verkligen inte vill, eller kanske i alla fall. Ska försöka att hålla minen uppe för Julia men jag känner att jag bara vill gråta. Jag älskar Timothy och är så glad att han är vid min sida, att han bara kramar om mig, klappar mig på huvudet och säger att han älskar mig. Jag älskar att vi har Julia och att hon varje morgon vaknar med ett leende på läpparna. Jag älskar att vi tre har varandra och att vi är lyckliga tillsammans.
Ska försöka pyssla med Julias kalender nu, slå in allting och så. Hoppas det blir fint... Tror inte riktigt att den kommer bli som jag hade tänkt men man kan ju inte alltid vara perfekt.
Min värld är upp och ner och vet inte riktigt hur jag ska få den till rätta igen.





Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag finns ju här om det är något, idag kunde jag inte helt enkelt bara.

2009-12-01 @ 15:36:46
URL: http://fannyklaracecilia.blogg.se/
Postat av: Cassandra, mamma till Josefin

jag hoppas verkligen de inte var något alvarligt och att du mår bättre nu! Kramar från oss!

2009-12-01 @ 18:08:23
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/
Postat av: Mich & Leon

Du är så stark! Du är bäst!

Du är världens bästa vän och mamma. Älskar dig och kommer alltid att finnas här, ska hjälpa dig att få världen rätt igen!!!!!

2009-12-01 @ 20:00:40
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Martha Herbert

Ring mej om du vill. Jag tänker på dej. Det är långa dagar för dej. Jag vet. Det är jätte svårt.Kram, Nana

2009-12-03 @ 19:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December