Bloggar igen.

{ 2009-02-1014:10:56 } Dagbok | 0 kommentarer


Har inte bloggat på vad som känns som evigheter! Lite uppdatering på vad som hänt på senaste då..

På fredagen så var vi på lekland, jag Julia Fanny och Vivi. Mycket trevligt var det. Även om Julia var lite skeptisk i början så kom hon loss på riktigt där på slutet. På kvällen var det träning och efter det så åkte vi hem till min pappa och sov där. Daniel skulle ha tillbaka bilen som Fanny hade lånat och kände inte för att åka kommunalt hem från Svartbäcken klockan åtta på fredagskvällen med Julia. Somnar hon i vagnen så vaknar hon när man kommer hem och då får man aldrig gå och lägga sig.
Lördagen tillbringade jag i Farsta C. Daniel kom och mötte mig och Julia och vi handlade till vår födelsedagsmiddag. Jag och Daniel (Julias gudfar) fyller år på samma dag så vi tänkte att vi skulle fira lite tillsammans. Vi lagade hemmagjord pizza och canelloni. Till efterätt så blev det marängsvisch (vet ej hur det stavas) Daniels mamma och pappa var där, Fanny och Michis och Leon. Fick finaste halsbandet av Michis i födelsedagspresent. Hon hade gjort det helt själv!! Kommer bilder på det senare, har inte hunnit fråga hur man lägger in bilder på den här datorn vi har just nu än.
På söndagen så var vi bara hemma hos pappa. Jag städade och möblerade om Fannys rum. Det blev hur bra som helst. På eftermiddagen var det träning. Timothy kom dit och tog hand om Julia när han kom hem från Idre (GUD VAD GLAD JAG BLEV ATT SE HONOM IGEN!) Efter träningen så åkte vi till Vegabaren där pappa bjöd på mat. Efter middagen åkte vi hem och la oss. Julia har sovit konstigt hela helgen, tror att det är för att vi har sovit borta men också för att hon har fått fler tänder. Så jag har inte sovit så mycket.
Igår, måndag, så fyllde Vivi 21 år. Vi åkte dit på smörgåstårta. Jag kände mig konstig hela dagen så det blev bara en kort visit (tack så mycket i alla fall). Timothy kom och hämtade oss och vi åkte och handlade. När vi kom hem så mådde jag verkligen inte bra. Låt oss säga att smörgåstårtan inte gjorde någon lång vistelse i magen. Tror att det hela berodde på trötthet faktiskt.
Idag så mår jag bättre i alla fall. Har varit hemma hela dagen och tagit det lugnt. Jag håller på att kolla igenom helva "Friends" serien. Jag har sagt det förut men säger det igen, jag bara älskar den. Julia har sovit middag och nu tänkte jag nog klä på henne och gå ut och gunga. Jag får så dåligt samvete om hon är inne en hel dag. Måste få lite frisk luft varje dag. Längtar tills det blir varmare så man slipper ha på alla dessa kläder bara. Känns som det tar lika lång tid att klä på dem små liven som dem orkar vara ute sen.
Idag ska jag försöka lägga upp lite grejer på Tradera och Blocket också, tänkte jag skulle sälja av lite grejer så jag kan köpa en Urban Jungle vagn. Fick en pläd som jag ska ha i den till Julia i födelsedagspresent, så nu är det bara vagnen som skanas.
Ska kolla med Timothy när han kommer hem sen hur man lägger in bilder så ni kan få lite uppdatering på den fronten också.
Nu ska jag återgå till "Friends" ett tag! Kram på er så hörs vi senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December