Dagens.

{ 2009-02-0121:00:27 } Dagbok | 0 kommentarer


Jag är verkligen sämst på att komma på bra rubriker till mina inlägg och det sägs ju att det är så man fångar läsare. Måste bättra mig på den punkten.
Idag kollade vi Gossip Girl typ hela förmiddagen. Nu finns det inga fler avsnitt att se förens imorgon, då går avsnitt 17 på säsong 2 i USA. Tycker verkligen om den serien, det är som en fantasivärld. Man blir insatt i personerna, lider och skrattar med dem. Just nu bara älskar jag att Chuk har visat att han är mänsklig, att han har känslor han också. (Lite i alla fall).
Åkte till Haninge för att gå på årsmöte med föreningen. Innan så åt vi lurre jag och Timothy så åkte vi förbi Babyland och för behöver en ny "napp" till Julias vattenflaska. Hon har bitit hål i den så den läcker, inte bra! Men det är en så pass ny flaska så dem har inte fått in några sådana ännu. Funtar på om jag ska köpa en annan imorgon, palla vänta i nån månad innan det kommer till butik liksom. Fast jag älskar den hon har nu, den är hur bra som helst utan hål. Kanske ska köpa en helt ny likadan flaska helt enkelt?!
Efter mötet hängde vi i Haninge C, Julia fick mellis och sen så tog vi bussen till träningen. Träning 17.00-19.00, gick ganska bra. 2009 kommer vara vårt år verkligen!
Middag hos pappa efter träningen. Gott var det men jag tyckte om efterätten mest, vaniljglass med hallon och blåbär till, MUMS!
Vi kom hem vid åtta och då la jag Julia, gud vad jag älskar den tösen. Vet att jag skriver det typ varje dag här men det kan inte sägas för många gånger.
I veckan så fyller jag år också, den 5 februari (alltså på torsdag). Jag blir hela 22 år gammal, låter töntigt men jag har värsta åldersnojjan verkligen, vi pratar inte mer om det!! Timothy åker till Idre på min födelsedag sp jag ska sova hemma hos pappa. Han ska vara i Idre tors-sön och jag tycker inte om att bo själv så jag hamnar hos pappsen jag. Kan bli mysigt. Får se om Julia sover bra bara, om hon sover dåligt så "flyttar vi hem" igen.
Nu ska jag kolla på TV och mysa med min pojkvän som ligger på soffan. Får se om jag får plats hos honom bara, vi har värsta lillasoffan så en större kanske man ska skriva på önskelistan, eller bidrag till en i alla fall? So long långkalsong!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December