Förkyld och räkningar.

{ 2009-02-2509:26:48 } Dagbok | 0 kommentarer


Först ska jag börja med att säga att jag verkligen försökte att blogga igår men blogg.se var jätte segt så beslutade att jag bloggar idag istället.
Imorse när jag vaknade så kände jag att jag verkligen har fått en förkylning av något slag. Inte alls roligt för det känns inte som om jag har tid att vara sjuk nu. Har träningar och grejer, som sagt så är det ju snart DM.
Julia vaknade vid sju och då låg vi kvar i sängen ett tag sen gick vi upp och åt frukost. Efter frukost betalade jag räkningar. Jag hatar att betala räkningar, jag är alltid rädd att dem ska komma in för sent (även fast jag gör dem i tid) och sen så är det tråkigt att göra av med pengar så tycker jag. NU ska jag bada Jullis för hon börjar bli otolig när jag sitter framför datorn! Hörs senare mina vänner...


Suddig bild på Julia från i måndags






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December