Friday!

{ 2009-02-0610:14:11 } Dagbok | 1 kommentarer


Fredag idag. Julia och jag ska till leklandet efter lunch hade jag tänkt. Vivvi kanske hänger på, vore kul!
Julia sov riktigt bra inatt faktiskt, jag var lite förvånad faktiskt. Hon kom inte över till mig förens vid kanske sex. Hon fick ju nattmål men hon somnade om i sin egen säng sen.
Tänkte sumera mina födelsedagspresenter också.. Jag fick presentkort på IKEA, tre "Vänner"-boxar, en LUDDE-pläd från IKEA som jag ska ha i Julia UJ-vagn när jag köper en sån. Jag fick lite pengar och sen presentkort på GinaTricot. Tack allesammans.
Ikväll är det träning också, undrar hur det kommer gå bara. Timothy är ju inte hemma som sagt och träning slutar precis när Julia ska somna för natten. Fanny skulle följa med och passa henne så får vi åka dit lite tidigare så att jag kan ge henne mat innan det börjar. Kommer säkert att gå bra. Ikväll är det Let's Dance också, ska bli mysigt. Kanske ska fråga om Fanny vill stanna och kolla med mig. Vore mysigt!
Blir lite dåligt med bilder här på bloggen nu eftersom vi inte har vår dator. Vår dator har ju fått tuppjuck och vill inte fungera så vi har fått låna Timothys arbetskamrats dator medans han är bortrest. Jag vet inte riktigt hur man för över bilder till den här datorn och jag vågar nog inte prova heller. Ska kolla sen när det är lite lugn och ro när Jullis sover.
Nej, nu måste jag ge min dotter lite uppmärksamhet. Önskar er alla en fab fredag så hörs vi senare!





Kommentarer
Postat av: Mormor

Hoppas Ni får en bra dag. Här snöar det mycket. Känns inte så kul att åka långt med bilen då, även om den är ny. Jag är så himla trött jämt, sov till 10.00 idag igen! Inte bra. Sköt om Er.

Kram från Mamsen/mormor

2009-02-06 @ 12:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December