Gjort stan osäker.

{ 2009-02-2620:29:21 } Dagbok | 3 kommentarer


Idag träffade vi som sagt ML inne i stan. Det var meningen att jag skulle köpa mössa till mig själv och till Julia men vi hittade inte dem vi skulle ha tyvär. Funderar på om jag ska kolla Tradera idag kanske och försöka hitta en där.
Vi höll oss ganska länge på Fridhemsplan men efter ett tag så åkte vi till Centralen. Vi mötte min pappa på Hötorget och tog en snabbfika med honom. Michis och jag delade på en muffin och sen hade pappa ett frikort typ eller vad man ska säga så vi fick en smarrig smothie helt gratis. Tack pappa!!
Efter fika så gick vi och kollade på Zara eftersom dem har hur söta barnkläder som helst. Först var vi på den som ligger på Drottningatan men den var inte så bra så vi gick ner till Kungsträdgården istället. Där inhandlades två tröjor och ett par mjuistights, allting för fjuttiga 180 kr. Jag bara älskar att deras barnkläder är så himla klassiga men samtidigt ungefär lika dyra som H&M.
Efter Zara så åkte vi hem. Timothy hämtade mig och Julia vid Gullmarsplan och vi åkte till Willys för att handla mat och blöjor och sånt där. Vi var där kanske en 40 minuter eller något och sen åkte vi hem och gjorde mat. Det blev stekt lövbiff (strimlad) med vitlök och sambalolec med ris och creme fraiche. Mums.. Nu ska vi kolla lite tv och mya på, lillan somnade precis. Hoppas er dag har varit lika bra som min!




Kommentarer
Postat av: Sudden

Hej! Hur är allt med dig? frisk nu?

Hur ska du åka till dm på söndagen?

puss

2009-02-27 @ 11:44:30
Postat av: Emms och baby Julia

Emms svarar:

Jag är fortfarande dålig så jag kommer inte idag faktiskt! tråkigt nog... men på söndag är det rock and roll igen! :)

Jag ska sova över i Uppsala efter tvälingen, ska hålla Helena sällskap!

Krams

2009-02-27 @ 13:25:02
URL: http://emmsss.blogg.se/emms
Postat av: Sudden

Usch då, krya på dig tjejen!!

Jaha okey, trevligt..

2009-02-27 @ 14:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December