Globen

{ 2009-02-2514:33:07 } Inköp | 0 kommentarer


När Julia sov så gick jag iväg till Globen. Vi hade ingen direkt mat hemma så jag gick dit och åt på Donken. Det är så himla dumt när man är så hungrig så att det gör ont i magen. Jag orkade inte gå runt och kolla vad dem hade på andra ställen så jag gled in på Donken, det var inte ens gott!
Efter maten när jag fått lite energi gick jag in på Lindex, jag och Michis har kollat på som en träningsoverall som finns i både kille och tjej. Den ser så himla skön och så kostade den bara 149 kr. Så eftersom jag idag är förkyld så köpte jag den som uppmuntran. Julia har ju börjat ha två tofsar på huvet nu också så jag handlade lute nya toffsar till henne. Dem hon hade förut är hälften borta av så jag införskaffade nya.
Idag springer jag upp och ner till tvättstugan också. Jag har tvättat tre tvättar och funderar på om jag ska tvätta våra lakan också, bland det bästa jag vet är att sova i nytvättade lakan. Men eftersom det är träning fem till sju idag så tror jag inte att jag kommer att hinna hänga in dem i torkskåpet, Timothy får stå för det när han kommer hem från jobbet tror jag.
Nu ska jag leka med Julia, hon är på grymt bra humör. När hon är så är hon som bäst!



Julias mysiga träningsoverall och toffsar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December