God morgon.

{ 2009-02-0210:48:05 } Dagbok | 0 kommentarer


God morgon allesammans!
Fint väder är det ute idag och Julia och jag hade tänkt att ta oss till Blecktornsparken på Söder. Planen är att jag ska gå in till söder i medan det att Julia sover middag, hon sover så otroligt bra i vagnen. Jag ska köpa en chokladmuffin på Muffinsfabriken, för det har jag varit sugen på i flera dagar nu. Sen så  ska jag kolla på H&M också för jag har rabattkuponger där, måste använda dem innan dem går ut. Visar mina fynd senare!
Nej, nu ska jag göra mig i ordning men det känns som om jag kommer att fastan framför Oprah. Handlar om en hel familj som blev mördad tror jag och jag fastnar alltid framför sånt och fäller en tår, kanske lika bra att stänga av!
Måste ringa till SYO också, fanns en sån på Xist och jag tänkte be om hjälp faktiskt. Är riktigt inne på att bli sjuksköterska faktiskt så tänkte att det är lika bra att sätta igång så snabbt som möjligt!
Have a fab monday!



Lite suddigt, Jullis kan liksom inta vara stilla!



Ännu en pic in movment!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December