Grattis LEON!

{ 2009-02-1321:56:26 } Dagbok | 3 kommentarer


Hipp hipp hurra för LEON idag! Idag är det Leons ettårsdag. Jag och Julia åkte hem till dem, vid tolv var vi där. Vi fick god lunch som åts tillsammans med Michis, Leon och Fjun. Riktigt trevkligt var det, och gott som bara den. Var Michis mormor som hade gjort kycklingpajen och jag bara dog så god den var.
Efter lunch åkte vi till Brommaplan och mötte upp Cassandra och Jossefin. Vi åkte tillsammans till lekland där barnen fick leka av sig i någon timme. Man orkar inte mer ska jag säga er. Grymt mycket intryck för dem små sen så kan man säga att det inte är speciellt låg ljudnivå. När vi kom dit så var det helt okej men när det började lida mot slutet så kom det massa barn som skulle vara där på kalas. Då gick vi.
Av oss fick Leon idag bara ett paket, resten ska han få på kalaset på söndag. Men idag fick han i alla fall en t-shirt från NameIt med MussePigg på. Julia har en likadan fast men MimmiPigg på haha.
Efter lekland så var det träning och eftersom jag fortfarande inte har fått sova riktigt ordentligt så tog jag det lugnt idag också men på söndag så ska det tränas utav bara sjutton. Hoppas på att ha fått vila upp mig tills dess, känns inte som om jag känner min kropp när jag är såhär trött. På träningen idag så fick jag också lite kläder till Julia utav min kära tränare Lotta, kläder som hennes dotter inte kan ha. Hoppas kunna läggga upp bilder snart! Känns lite tråkigt att blogga utan bilder.
Nu ska jag kolla klart på Let's Dance. Jag hoppas Kitty åker ut idag, hon är bara too much.
Imorgon hoppas jag på att få tvättstugan på dagen och sen så ska jag och Timothy på bio och ut och äta. Timothys storebror ska passa Jullbull. Vi fick ju det i jullklapp utav honom, middag, bio och barnpassning. Vi tänkte passa på att ta ut det på självaste alla hjärtans dag!!
Kram på er allesammans!



Kommentarer
Postat av: Michis

Åh så mysigt ni kommer få i morgon!

Krams på er alla!! Lots of looooove..



"Tatt tatt Jullis för töjjan" / Leon

2009-02-13 @ 22:07:42
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Michis

JAA HON ÅKTE :D

2009-02-13 @ 22:39:55
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: petra och bebisen Felicia

Nemen tjenare tjenare!! Fin blogg du har!!

Hur är det med er??

kram från petra och Felicia!!

2009-02-14 @ 15:47:21
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December