Happy Thursday.

{ 2009-02-2609:56:08 } Dagbok | 0 kommentarer


Vaknade klockan 09.00. Julia var vaken i natt så det var himla skönt att hon sov ända tills klockan nio. Eftersom jag är sjuk så tog Timothy henne mestadels i natt men jag vaknar alltid när hon vaknar så är alltid vaken i alla fall. Men det är i alla fall skönt att kunna ligga kvar i sängen. Tack så mycket älskling!!
Idag så ska vi in till stan med ML. Hoppas på att hitta en mössa till mig själv som jag har velat ha jättelänge. Hoppas också att hitta en matchande mössa till Julia.
Nu ska vi ta och göra oss i ordning här hemma. Undrar vad man ska ta på sig. Tycker att det är så himla tråkigt väder ute. Jag tappar liksom lusten att göra mig fin, kanske alltså bara blir mjukisar idag! Jag lägtar så otroligt mycket tills det blir vår här hemma. Man kan ha tunnare kläder, Converse utan att behöva bli blöt om fötterna och så slipper man ta på dem små så himla mycket kläder. Det blir lättare för dem att röra på sig och sen så slipper dem drabbas av värmeslag så fort man går på T-banan. Jag tar alltid av Julia mössa och knäpper upp och så men det spelar ingen roll känns det som!
Hoppas ni alla får en happy thursday!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December