Happy Valentine!

{ 2009-02-1421:04:31 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag var det då alla hjärtans dag. Vi brukar inte fira det här hemma men idag så skulle vi på middag och bio i alla fall. Timothy jobbade på dagen och sen kom han hem med rosor till mig, han har varkligen blivit en liten romantiker han. Vi gjorde oss i ordning och sen åkte vi till hans föräldrar för att lämna lilla Jullbull. Vi var där vid halv fyra, fyra kanske kolckan var. Lämnade av gullunge med hennes saker och sen åkte vi till Sickla.
Vi åt mumisga hamburgare på Texa's Burger, inte tråkiga McDonald's-burgare utan riktiga grejer. Jag orkade verkligen inte hela min utan var så mätt så jag höll på att spricka. Det var i alla fall en timme tills bion skulle börja så vi gick till Willys och handlade biogodis. När vi hade kommit dit och fått lite frisk luft så kändes det mycket bättre verkligen.
Kvart i sex började bion, Rosa Pantern 2 blev det. Kanske inte den bästa utav filmer men vi ville inte att det skulle bli för sent för Julia så kvart i sex passade oss perfekt. Hade inte så höga förväntningar på filmen men jag blev positivt överaskad. Fann mig själv sittandes och skratta både en och två, tom tre gånger faktiskt haha.
Efter filmen så åkte vi för att hämta Julia. När vi kom dit så satt hon och mös med uncel Jhonny och mötte oss med ett stort leende. Jag har alltid hört att barn straffar sina föräldrar när man lämnar bort dem men inte vår lilla Julia inte. Hon var hur glad som helst.
Vi åkte hem för att lägga gullungen och jag, dum som jag är, ville ha gos med henne. Gav henne välling framför TVn och trode att hon skulle somna i famnen, men inte då. Hon sover fortfarande inte och Timothy håller på inne i sovrummet för fullt. Måste nog gå in och lösa av honom nu tror jag. Dumma mamma!!!
Har kollat lite på Melodifestivalen också. Jag hade ju lovat mig själv att inte titta på deltävlingarna för jag tycker det är så töntigt. Det har blivit så himla utdraget. Man ska ringa och röst hur många gånger som helst, dem gör verkligen vad som helst för att tjäna pengar nu för tiden. Sen tycker jag att programledaren är bland det dåligaste jag sett också. God Gud alltså. Christian Luuk var mycket mycket bättre förra året. Vad är det för skit med den där internationella juryn då?? Var är världen på väg. Jag kommer ihåg när jag  var liten, då var det en Melodifestival och folket röstade. Håller jag på att bli så gammal?
Imorgon är det Leons kalas också, so excited alltså!!

Poke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December