Hej då födelsedag.

{ 2009-02-0520:25:47 } Dagbok | 2 kommentarer


Nu är födeledagen över. Blev inte riktigt som det var tänkt. Sover inte hos pappa, jag kom på när jag höll på att packa hur mycket man måste ha med sig för tre nätter till lillan så jag orkade bara inte. Vi träffade pappa och Fanny för middag i Farsta C och sen skjutsade pappa hem oss. Kollade på Unga Mödrar och sen kom Timothys föräldrar. Dem gick precis och nu satte jag mig framför datorn i min ensamhet. Julia sover.
Usch jag hatar verkligen att vara ensam. Jag längtar så sjukt mycket efter Timothy, gör ont i hjärtat. Vill bara att han ska komma hem verkligen. Den här dagen blev verkligen inte alls som jag hade tänkt mig, blä för att fylla år känns det som.
Sverige spelar hockey i Globen ikväll också, ska kolla klart på matchen nu. Har lagt Julia och diskat så jag vet inte ens vilka dem spelar mot. Vill bara gå att lägga mig faktiskt. Nej, jag tackar för mig!



Jag mår bäst när vi är tillsammans!





Kommentarer
Postat av: Michis

Gummsan!

Just call me if you want some sällskap!!!

2009-02-05 @ 21:04:46
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Vännen! Du är alltid välkommen hit :D hihi, vi kan komma och hämta er och lämna er och vi kan komma till er när ni vill :D bara att slå en signal :D

2009-02-05 @ 22:56:11
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December