Heldag med ML!

{ 2009-02-1921:32:10 } Dagbok | 0 kommentarer


Idag hade vi en heldag med Michis och Leon. Började med att vi möttes upp klockan kvart i tio för att åka till Brandbergen och göra gipsavtryck på våra små barns händer och fötter. Vi kan säga såhär, Julia var inte så bra på det. Först så skulle vi göra händerna men hon typ bara grep tag i lerans som man gjorde själv formen av, så inga händer blev det. Sen skulle vi försöka med fötterna, den ena trampade hon ner så hårt att det typ gick igenom hela leran, kommer bli ett mycket utstickande fotavtryck, den andra blev riktigt bra faktiskt. Vi ska hämta dem nästa tisdag i alla fall. Ska nog bara lacka min tror jag, man kan måla olika färget men jag tycker det är finast som det är. Vitt i gips! Sen ska jag sätta på något fin snöre och hänga upp här hemma.
Efter detta så åkte vi till Farsta C, jag skulle handla skedat till Jullis eftersom jag har haft bort ungefär alla. Vet verkligen inte hur jag lyckas! Vi åt kycklingspett till lunch medans barnen sov, när dem vaknade så fick Julia paket av Leon. Av no reason liksom! Fin tröja och söta byxor till var det! Tack tack! Jag handlade ny halsduk på H&M också, tyckte jag hade gjort mig förtjänt av det. Jag tänker alltid att jag ska handla till mig själv men så slutar det alltid med att det blir till Julia i alla fall. Vi gick runt i Farsta ett bra tag och när vi skulle byta på barnen så träffade jag en gammal klasskompis från lågstadiet där. Han och hans flickvän hade precis fått en liten flicka, en vecka var hon och hur söt som helst!
Efter att vi hade givit J och L lite mellis så åkte vi hem. Eftersom Julia vaknade 05.00 imorse som sagt så var jag ganska trött. Vi hann dock inte vara hemma speciellt länge eftersom vi klockan sex skulle vara på Torvalla i Haninge och heja på Michel som spelade hockey. Dem vann med 13-0, stackars FOC Farsta alltså. Efter matchen åkte vi hem till fam Lindberg där vi åt take out från Vega. Vi kollade andra perioden på DIF-matchen och sen bar det av hemåt! Nu sitter jag här framför datorn. Har precis vunnit en auktion på Tradera. Köpte ett par Nova Star-jeans till Julia för 276 kr! Snacka om kap, dem kostar liksom 400 i butik. Ska mejla om betalning nu och sen är det sängen som gäller, för tredje gången idag.. DET BLEV JU GANSKA TIDIG START PÅ DAGEN!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December