Hemma efter promenad.

{ 2009-02-1814:24:27 } Dagbok | 2 kommentarer


Kom precis hem från en promenad på Söder. Jag klarar verkligen inte av att vara hemma mer än en dag utan att göra någonting! Julia är inte riktigt bra så ville inte göra allt för mycket så jag passade bara på att gå på Söder medans hon sov. Julia vaknade på bussen hem, tror hon sov i alla fall en och en halv timme eller något.
Vet inte riktigt vad jag ska göra nu faktiskt, skulle vilja gå på träningen ikväll men eftersom Timothy jobbar sent så blir det lite svårt tror jag. Vill ju inte lämna bort lillan om hon inte är kry liksom. Hon har i och för sig inte hostat lika mycket som igår och snoret har minskat lite.
Tror jag ska sätta på Vänner härhemma nu igen, jag får verkligen inte nog. Kanske ska gå igenom lite i Julias garderob och lägga upp på Tradera. Julia har så himla mycket kläder. Det är riktigt sick alltså! Ska man ändå rensa ut och typ slänga så kan man lika gärna rensa ut och sälja.
Vi hörs ikväll allesammans!

  
Favoriten = telefonen






Kommentarer
Postat av: Michis

Men sötunge med tofsar!!



By the way, Jullis har ett paket från Leon! Hihi..

Krams på er!

2009-02-18 @ 18:51:30
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Vilken sötnos :D längtar till josefin med får mer hår :D hihi

kramar

2009-02-18 @ 21:50:30
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Emelie heter jag & är en 25årig mamma från stockholm. Mina busfrön, Julia & Noah är det bästa som hänt mig och min fästman Timothy.

Vi bor tillsammans i hammarbyhöjden där snart båda barnen också går på dagis. Familj, vänner och inredning hör till mina favoritintressen så häng med på mina shoppingrundor, pyssel i hemmet och vårat familjeliv!





dagar till vårt bröllop





Mammas stjärnor!
Julia född jan 2008
Noah född mars 2011






2 0 1 3
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 2
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 1
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 1 0
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December


2 0 0 9
Januari x Februari x Mars x April x Maj
Juni x Juli x Augusti x September
Oktober x November x December

2 0 0 8
Oktober x November x December